вторник, 13 декември 2016 г.

❄☃ Коледни четива ☃❄

Здрасти! Днешният пост ще бъде Christmas TBR. Не, че съм от типа читатели, които си плануват какво да четат. Трябва да съм в настроение за дадена книга, за да я почна. А пък когато имам няколко опции, е толкова трудно да избера. Като цяло, имам чувството, че избирам по-дълго време какво да започна, отколкото да чета самата книга. Затова това ще са книгите, които мисля, че ще си паснат с коледното ми настроение през горе-долу целия декември ☃ .



 1. Хари Потър и философският камък от Дж. К. Роулинг

Източник
Може би и следващите книги от поредицата. Хари Потър ми е толкова коледен. За мен магия = Коледа. Като малка гледах филмите и беше точно по това време на годината. Не помня почти нищо от тях, единствено че ми харесаха. А вече е време да прочета поредицата.


 2. A Christmas Carol от Чарлс Дикенс

Мисля, че всички сме запознати с историята на чичо Скрудж. Обичам сюжета толкова много. Топли ми душата. По-коледно четиво от това не мисля, че може да се намери. С нея най-вероятно ще участвам и на Коледния маратон в категорията за книга на коледна тематика.


 3. The Adventures and Memoirs of Sherlock Holmes от Sir Arthur Conan Doyle

Шерлок си ми е любим. Плюс това ми напомня за Коледа. Чакам четвъртия сезон на сериала с нетърпение. И тъй като излиза януари 2017, няма как да не си направя маратон на сериала през декември. По тази причина реших паралелно да си чета и книжката. Ще е страхотно просто, знам си го.


 4. Dash and Lily's Book of dares от Rachel Cohn и David Levithan

Отдавна си бях набелязала тази книжка. Не че знам много за нея, де. Известно ми е, че се разказва за момиче, което оставя тетрадка с предизвикателства на рафт в книжарница и едно момче я намира. Започват да си разменят предизвикателства посредством тетрадката и накрая се запознават. А, и действието се развива през зимния сезон. Идеята наистина ми харесва, пък и се опитвам да давам шанс на съвременната литература след  The Sun is also a star .


 5. Целувка в Ню Йорк от Катрин Райдър

Не съм сигурна кой публикува ревю (извинявам се), но видях анотацията на книгата. Не цялата (никога не чета цялата, защото искам да се изненадвам  от книгите), но ми се мерна пред погледа, че главната героиня е сама на Бъдни вечер, и ми се стори доста подходяща за коледния сезон. Само се надявам да не е твърде сладникава.

 6. Писма от Дядо Коледа от Дж. Р. Р. Толкин

Писма от Дядо Коледа. Толкин. *Gimme Gimme*
Източник
А и вижте колко е хубава корицата *heart eyes*



Приятно четене!


~ Цвета♡





Няма коментари:

Публикуване на коментар