четвъртък, 15 декември 2016 г.

❅На лов за Коледа с BOPS❅

Здрасти! Днес съм тук с Bops Unboxing. Чакам да пусна този пост от два дни, но не го направих тъй като сряда е последният ден за получаване на кутията и не искам да спойлвам на никого.  



Мисля, че няма човек, който да не знае какво е Bops, но все пак, нека обясня. Това е абонаментна кутия, в която обикновено има една книга и няколко "дрънкулки", свързани с темата за месеца. По изключение имахме коледна кутия с две книги за месец декември и темата беше "На лов за Коледа".


Първото, което виждаме в кутията е поздравът от Четат ли двама и описани всички артикули в кутията, които са ни предоставили. Написано е толкова мило, направо ти топли сърцето. Също получаваме и пожелание за весели празници от Bops.




Не съм разочарована от кутията, но през цялото време очаквах книгите да са "Любовта ми подари" и "Писма от Дядо Коледа". Затова и се изненадах от тези, които бяха подготвили Алекс и Райс, а именно:

"Дюи- котето от малката провинциална библиотека, което трогна света" от Вики Майрън и Брет Уитър

Изглежда ми приятно и леко четиво. А и вижте колко е сладко котето на корицата:




❅Истории от академията за ловци на сенки от Касандра Клеър и приятели



Обичам книгите за ловците на сенки, едни от любимите ми поредици са. Нямам търпение да прочета историите и съм сигурна, че ще ги харесам, защото Каси Клеър.

Нека минем и на дрънкулките:


Джинджифилово човече украшение за елха


Нещо по-коледно от джинджифилови сладки преобразувани в украшение за елха? Не мисля.




Коледен молив

Преди няколко дни си купих молив с елхичка и звънчета. Веднъж го занесох в училище. Дрънкаше през цялото време и накрая не можех да пиша с него заради лошите погледи на съучениците си. Този тук обаче е перфектен и ще мога на воля да си пиша с него, без да притеснявам когото и да било. Ха!





Поздавителна картичка от iGreet

Първо малко се разочаровах, защото какво ще правя с една обикновена картичка, която мога да си купя отвсякъде. Нищо специално. После прочетох списъка с артикулите и разбрах, че тя изобщо не е обикновена. Това е картичка, която можеш да сканираш с приложението от iGreet и да подариш едно необикновено пожелание. Не всяка картичка може така, нали?





Коледен книгоразделител

Тооолковааа е хубаааав *heart eyes*. Обичам всичко коледно и мисля, че само книгоразделител си нямах в коледния дух. Е, вече имам и него. Идилия.





Календар за 2017

Може би най-много харесах него. Не ме разбирайте погрешно. Абсолютно всичко в кутията ми харесва и то много, но календара е прекрасен:



Изключително доволна съм от коледната кутия на Bops. Голямо браво на "Четат ли двама"! Толкова коледно настроение има в нея, толкова старание са вложили Алекс и Райс, че просто няма как да не се оцени подобаващо. Нека продължават да радват почитателите си с приказната си абонаментна кутия.


Приятно четене!

~ Цвета



Няма коментари:

Публикуване на коментар