понеделник, 31 октомври 2016 г.

The Halloween Book Tag

Здрасти! До днес трябваше да кача ревю на The Graveyard Book от Neil Gaiman. Даже го имам написано. Защо не го качих? Ами, все още не съм направила и една снимка на книгата, която да ми хареса. А не смятам за правилно използването на чужди снимки на книги. Кога ще снимам? Ниинам. Затова и днес тематично ще направя The Halloween Book Tag. Нека започваме с въпросите.


1. Любимо страшно четиво за Хелоуин?

Както и в миналия пост споменах, плаша се лесно. Затова и не чета страшни книги. Но за хелоуинско четиво препоръчвам "Коралайн" и "Книга за гробището" на Нийл Геймън. Препоръчвам и да са на английски. Просто защото самото писане на автора е специфично и на английски звучи 10 пъти по-добре.

2. Най-страшна корица?

Страшна - не, но зловеща:



3. Ако можеше да посочиш автор, с когото да ходиш за лакомтсво или пакост, кой би бил той?

Първият, който ми идва на акъла, е Нийл Геймън. Въпреки това, за да не говоря само за него ще добавя Сара Дж. Маас. Геймън ще ми говори за спууки неща през цялото време, докато обикаляме къщите и ще измисля щуротия за всеки шум, за да ме сплаши *не, че е много трудно*. Сара ще се смее през цялото време и ще пуска шеги за това колко е нелепо хората да се страхуват от *insert: всичко де що е плашещо*. 

4. Като кой литературен герой би се облюкъл?

Мисля си, колко човека реално ще ме разпознаят, ако се облека като Рисанд (Двор от рози и бодли) илии като Джем Карстърс (Адските устройства). 5% от хората? Както и да е, искам да съм Рисанд. Или не (хмм..*замислено изражение*), ще съм Фейра, за да може Рисанд да дойде при мен. Ако може и да лети. Мооожее лиии?

5. Ако можеше да намериш предмет от книга в скривалището си, кой би бил той?

Ябълковият пай на Квоте от "Хрониките на кралеубиеца". Много искам да опитам точно неговия ябълков пай. О, не, май искам да опитам сайдера.. Ох, не мога да реша. 

6. В кой измислен свят би отишъл за номер или лакомство?

Като се замисля, в повечето светове в книгите, които съм чела, хората не са особено добродушни и едва ли ще ми дадат лакомства. Представете си, отиват преоблечени дечица в Рифтхолд. Кой ще им даде дори един бонбон? Освен Селена. Направо ще си ги изритат. Виж обаче в Терасен е друго. Стига да не случат на врата на Роуан, де. 

7. Кой злодей не искаш да срещаш в тъмна алея на Хелоуин?

Всеки един от Чандрианите (Хрониките на кралеубиеца). И в тъмна и в светла алея не искам да ги срещам. Може ли? Моля? Мерси.
<~ You see? Creepy.

8. Как би се облекла: като вампир, върколак, зомби или ловец на сенки?

Ловец на сенки, НО искам да си имам стили и серафимски ками. Иначе не е автентично.

9. Посочи един бонбон от Хари Потър, който искаш да откриеш в скривалището си.

Не се разочаровайте, но има нещо, което не знаете...Не съм чела книгите. Може да почнете да викате SHAME и да биете камбаните. Обещавааам, почвам ги тази зима. Обещавам. 

10. Кой е любимият ти Хелоуин бонбон?

HARIBO. Мечета, банани, малинки, всичките. Макар че любимите са ми ягодките, не отказвам и другите. (*детско гласче*С Харибо се радваме, Харибо обичаме.)


Е, това е от мен за този пост. Пожелавам ви весело прекарване на празника и много бонбони!


Приятно четене!
~ Цвета