петък, 14 октомври 2016 г.

The Autumn Book Tag

Здрасти! Както забелязвате, постът ще бъде the autumn book tag, на който бях отбелязана от Кристина, за което ѝ благодаряя. Не тагвам никого по простата причина, че не знам кой го е направил и кой не, а и все още не познавам хората от книжното общество. Та, нека започваме с въпросите!


1. Кое е любимото ти нещо в есента?

Живописта на дърветата. Няма един и същ нюанс в короните им. Всяко едно листенце е различно. Сякаш всяко си има своя премяна. Харесвам също и това, че наай-накрая мога да си нося пуловерите и ризките (не съм суетна, обещавам).

2. Коя книга ти напомня за училищните дни?

„Бел Ами“ на Мопасан. Не очаквах да харесам толкова много книга от задължителна литература. Не мога да чета с удоволствие нещо, просто защото трябва. Не и при положение, че мога да започна книгата, до която искам да се докопам от месец. Въпреки това „Бел Ами“ ме грабна и наистина ми хареса.



3. Коя корица ти напомня есента?

„Илумине“ от Ейми Кауфман и Джей Кристоф. Просто я вижте:


4. Коя книга ти напомня есента?

„Името на вятъра“ от Патрик Ротфус, защото самата атмосфера в книгата ми напомня есента: мрачна, тъжна, дори понякога трагична. Обичам си я тази трилогия. Моля се за третата книга. Пат, плс де.

5.Коя е любимата ти хорър или Хелоуин история?


Ами, да си кажа честно, плаша се от всичко. Затова и нямам любима хорър история. Виж, от creepy историйките обичам „Коралайн“ от Нейл Геймън. Прочетох я едва вчера, но беше наистина невероятна. Скоро мисля да публикувам и ревю за нея, за да се опитам да убедя всеки един, че тази книга трябва да бъде прочетена. Наистина трябва.


6. Кой е любимият ти хорър или Хелоуин филм?

Отново, не е страшен и то изобщо, но си е Хелоуин. Това е "Кошмарът преди Коледа". Сигурна съм, че всичко го знаем. Имам слабост към филмите на Тим Бъртън особено към анимациите. Всичко в неговите ръце става spooky по онзи негов си начин. Възхищавам се на работата му.

7.Кое предстоящо издание през есента очакваш?

Очаквах "Empire of storms" от Сара Дж. Маас докато не разбрах, че няма да излезе на книжния пазар тази есен, а чак през 2017? Още ме боли...

8. Коя филмова премиера очакваш през есента?

"Фантастични животни и къде да ги намерим" е един от филмите, които очаквам с нетърпение. Съдейки по трейлъра, ще бъде доста интересен, изпълнен с магия. А какво друго можеш да искаш за месец октомври? Друга премиера, която чакам, е "Доктор стрендж". Бенедикт Къмбърбач. Нямам какво друго да кажа.



Е, това е от мен за този пост. Надявам се да ви е харесал. 

Приятно четене!
~Цвета